Stokholmo dieta paprasčiausias reklaminis triukas ?

Stokholmo dieta – Šios dietos pavadinimas turbūt žinomas daugeliui. Tikrai ne tik moterims, kadangi vis daugiau vyrų nusprendžia laikytos šios dietos, kad sumažintų savo apimtis. Ir kol vieni teigia, kad ji labai radikali, tad retam pavyksta tinkamai su ja ištverti tiek laiko, kiek reikia, kad kilogramai tikrų kistų, tuo tarpu kiti džiaugiasi nuostabiais rezultatais.

Dažnai sakoma, kad Stokholmo dieta yra turtuolių pasirinkimas, kuris gali padėti padailinti kūno linijas. Kodėl? Kadangi šie dieta yra labai populiari žymių žmonių tarpe. Tuo pačiu vėliau daugelis matome tas įžymybes per Tv ir stebimės, kaip jiems pavyksta taip puikiai atrodyti. Visur yra darbas, o Jūsų dėmesiui – trumpai pristatysime dietą ir supažindinsime su pagrindiniais mitybos akcentais.

O kuo daugiau valios turėsite – tuo didesnė tikimybė, kad pavyks paprasčiau pasiekti norimą rezultatą.

Tiesa, apie šią dietą yra labai daug nuomonių. Paprasčiausiai, mitybos specialistai tikina, kad jos metu stengiamasi suvartoti kuo mažiau kalorijų. Tai, žinoma, yra gerai, tačiau problema, kad dažniausiai tas kalorijų skaičius yra ypač mažas. Štai kai kurie dietologais save vadinantys asmenys sudaro mitybos planus, kur per dieną galima suvartoti viso 500 kalorijų. Tai – ypač mažai ir žmogus po kelių tokių dienų padeda silpti. O tada, kai jis vėl bando grįžti į prastą gyvenimo ritmą – visi kilogramai ne tik kad sugrįžta, tačiau net ir padvigubėja.

Koks Stokholmo dietos principas?

Kaip jau minėjome, pats svarbiausias šios dietos principas yra suvartoti kuo mažiau kalorijų. Žmogus „užsiaugina“ vieną kilogramą suvartomas per daug 7000 kalorijų. Lygiai taip pat norėdamas numesti vieną kilogramą – turi tiek išdeginti ir eitų į minusą, kad kilogramai kristų. Išties – tai gana sunkus darbas. Žinoma, įmanoma, tačiau jeigu kardinaliai pakeisite įprastą mitybą – kilogramai ne tik kad vėliau sugrįš, tačiau staigus svorio kritimas gali sukelti labai daug komplikacijų.

Kaip mini mitybos specialistai – blogiausia, kad ši dieta yra labai radikali. Tai reiškia, kad per savaitę, kaip teigiama, galite numesti net 7 kg. Tai reiškia, kad kasdien turite išnaudoti – 7000 kalorijų. Tai ne tik kad praktiškai neįmanoma tik su mityba, tačiau ir yra tikras stresas Jūsų kūnui. O jis jausdamas tą stresą pradės kaupti riebaliukus ir to įtakoje galiausiai teks susidurti su sveikatos problemomis bei kilogramais, kurie ne tik kad nekris, tačiau ir labai intensyviai augs. Akivaizdu, kad svorio metimas turi būti sistemingas, kadangi kasdien suvartoti vos 500 kalorijų net ir tokiu atveju, jeigu visiškai nejudate – gali būti žalinga Jūsų organams ir tinkamam jų funkcionavimui.

Kaip gauti Stokholmo dieta

Nors norint gauti Stokholmo dietos pavyzdį reikia investuoti pinigų, tačiau mes galima atskleisti pagrindinius Stokholmo dietos principus, kurie yra pateikiame šioje dietoje. Kol vieni užsisako, tuo tarpu kiti supranta, kad tai tik paprasčiausias reklaminis triukas ir niekaip nepavyks nesuderinus mitybos numesti svorio. Bet kuriuo atveju, Jūsų organizmas Jums bus dėkingas arba labai ant Jūsų pyks. Jeigu norite, kad jis liktų dėkingas – tokiu atveju nurodysime kelias pagrindines taisykles, kuriomis yra remiamasi šioje dietoje ir tuo pačiu tas taisykles galite pritaikyti savo kasdieninėje mityboje. Žinoma, ne su 500 kalorijų per parą, kadangi mums svarbu, kad kiekvienas žmogus lieknėtų sveikai.

Ką valgyti ir ko nevalgyti, kad svoris kristų?

  • Sotieji riebalai. Daugelis žmonių labai bijo riebalų, kadangi teigia, kad tai yra pats didžiausias blogis, kuris ir kaupiasi riebaliukus ant mūsų kūno. Tai nėra visiškai tiesa, kadangi tam tikras riebalų skaičius ne tik labai rekomenduotinas, tačiau net ir būtinas. Tačiau šiuo atveju labai svarbu susirasti tokius riebaliukus, kurie Jums būtų tikrai naudingi. Štai puikiai tinka riebalai, kuriuos gauname iš žuvies. Jie labai reikalingi žmogaus organizmui, kadangi tik tokiu atveju pavyks palaikyti bendrą balansą. Kai žmogus visiškai nustoja gauti riebalus (o taip nutinka, kai laikomasi dietos) – organizmas juos pradeda kaupti ir kiekvienas gautas riebaliukas atsiduria ant kūno. Jeigu norite, kad organizmas jų nebelauktų – tokiu atveju kasdien turite suvartoti naudingų riebalų. Šiuo atveju puikiai tiks lašiša, alyvuogių aliejus, puikus pasirinkimas ir šiek tiek sviesto. Visur svarbiausias saikas, tačiau bijoti naudingųjų, sočiųjų riebalų tikrai negalima.

  • Taip pat visi puikiai žino, kad didelis mūsų priešas yra angliavandeniai. Su tuo jau sutiksime, kadangi per didelis angliavandenių kiekis ne tik augina svorį, tačiau dažniausiai ir labai apkrauna. Žinoma, tai nereiškia kad galima visiškai nustoti vartoti angliavandenius. Tuo pačiu juk tai yra mūsų energijos šaltinis, o ir visi puikiai sutinka, kad daržovės turi būti vartojamos kiekvieną dieną. Taigi, siūlome vartoti tokius angliavandenius, kurie nėra labai greiti ir kurie gali suteikia ilgalaikį sotumo jausmą. Šiuo atveju labai puikiai pasitarnauja daržovės be kruopos, kurios savyje turi naudingų medžiagų. Ypač dėmesio reikia skirti lapinėms daržovėms, kurios pas mus dažniausiai vartojamos tik šiltuoju metų laiku. Žinoma, nupurkštos daržovės niekada nėra geras pasirinkimas, tačiau jas nuplovus gausite bent jau minimaliai medžiagų, kurios reikalingos kūnui. Galiausiai. Tai labai reikalinga žmogaus virškinimo sistemai.
  • Apie baltymų naudą visi puikiai žinome. Tai yra mūsų statybinė medžiaga, kuri padeda ne tik labai puikiai atrodyti, tačiau ir labai gerai jaustis. Dažniausiai renkantis baltyminius produktus kiekvienas asmuo pats nusprendžia, kas jam yra skaniausia ir kokį maistą nori valgyti. Kol vieni daugiau valgo pieno produktų, kadangi juos paprasčiausiai labai mėgsta, tuo tarpu kiti valgo daugiau žuvies bei ankštinių daržovių, kadangi žino, kad tai yra labai skanus bei sveikas maistas. Svarbiausia, bet kuriuo atveju, yra saikas. Ir baltyminis maistas turėtų užimti didžiąją dalį jūsų raciono. Tokiu atveju kilogramai kris. Tai vienas pagrindinių Stokholmo dietos principų, kuris ir padeda sėkmingai deginti kilogramus.
  • Žinoma, visi puikiai žino apie greitus angliavandenius, tiksliau, apie cukrų ir jo daromą žalą. Stokholmo Dietoje beveik visai panaikinamas cukrus paliekant minimaliai, kurį galima gauti iš vaisių. Tačiau ir juos siūloma valgyti vos per kelias dienas. Mes su tuo nesutiktume ir siūlome valgyti kasdien po vaisių pirmoje dienos pusėje. Tačiau , suprantama, kad reikia pamiršti šokoladukus ir kitus saldainius, kurie tikrai trukdys Jums pasiekti norimus kilogramus.
  • Siūlome angliavandenius ir riebalus valgyti pirmoje dienos pusėje, o baltymus – antroje. Tokiu atveju Jūsų organizmas tinkamai reaguos į pokyčius ir gebės virškinti.
  • Kuo daugiau produktų, kurie tinkami Jūsų virškinimui – tuo geriau pavyks jaustis. Rauginti kopūstai, kefyras bei daugelis kitų produktų, kurių mes nevalgome, kadangi sklando mitai, kad juo jų pučiasi pilvas. Tai nėra visiška tiesa, kadangi rauginti kopūstai, priešingai, padeda išvengti pilvo pūtimosi. Akivaizdu, kad dažnas mitas trukdo gyventi sveikai ir tuo pačiu maitintis sveikai.

Nors Stokholmo dieta turi labai daug skirtingų niuansų, tačiau reikia nepamiršti, kad bet kuriuo atveju labai radikalus svorio metimas niekada nebus geras pasirinkimas, kadangi taip Jūs alinate savo organizmą. Bet kuriuo atveju saikas yra svarbiausias, kadangi tik tokiu atveju pavyks puikiai jaustis ir numetus kilogramus nepergyventi, kad po labai trumpo lako jie sugrįš.