Atpalaiduojantys kvėpavimo pratimai

Daugelis sveikos gyvensenos šalininkų teigia, kad kasdieninė meditacija gali prailginti gyvenimą. Tiesa, tikrai nereikia medituoti labai daug, kad pavyktų gerai jaustis. Net ir 10 minučių per dieną gali padaryti stebuklus.Mes papasokosime kokie atpalaiduojantys kvėpavimo pratimai padeda.

Tiesa, joga tikrai ne kiekvienam ir daugelis pergyvena, kad paprasčiausiai norint išmokti medituoti, teisingai kvėpuoti – tam reikia skirti labai daug laiko. Tikrai ne. Dažnai patys paprasčiausi pratimai padeda pasiekti našių rezultatų.

Jūsų dėmesiui pateiksime kelis kvėpavimo pratimus, kurie padės atsipalaiduoti, gerai jaustis, pamiršti lėtinius skausmus ir pagerinti savo laikyseną.

Atpalaiduojantys Nosies masažas

Nosies masažas. Švelniais sukamaisiais judesiais masažuokite nosį ir su smiliumi bei didžiuoju pirštu paprasčiausiai baksnokite pirmyn ir atgal. Po baksnojimo užspauskite šnerves ir šiek tiek nekvėpuokite. Paskui atspauskite vieną šnervę ir gyliai įkvėpkite, pakeiskite jas ir aną atleidus įkvėpkite pro kitą.

Meditacija sėdint

Taip pat medituoti galima ir sėdint. Patogiai atsisėskite ant žemės arba ant fotelio. Sėdėkite lotoso pozoje, jeigu pavyksta, kad kojų padai būtų susiglaudę. Kvėpuokite labai ramiai ir lėtai, pasistenkite išgirsti savo kvėpavimą. Būtinai ištieskite nugarą, kad sėdėjimo poza būtų kuo tiesesnė. Jeigu sunku – atsiremkite į sieną.

Meditacija atsitūpus

Sekanti poza bus atsitūpus. Atsitūpkite ant kulnų, kad visas svoris kristų ant jų. Rankas laikykite prie liemens šonkaulių, delnais. Kelias minutes kvėpuokite ir pasistenkite apie nieką negalvoti. Geriausia įsiklausyti į savo kvėpavimą.

Kvėpavimo pratimas Stovėdami

Stovėdami pasistenkite kuo gyliau įkvėpti oro į pilvą, o paskui – į krūtinės ląstą. Taip gyliai kvėpuodami keiskite įkvėpimo vietą nuo pilvo iki krūtinės ląstos.

Kvėpavimas nuo streso

Jeigu jaučiate didelį stresą ir norite kuo greičiau nusiraminti – tokiu atveju siūlome išbandyti šį paprastą pratimą. Atsitūpkite ant žemės ir su rankomis apglėbkite kelius, padarykite apvalią nugarą ir susilankstykite į kamuoliuką.

Tokioje pozoje galite šiek tiek pavarijuoti į priekį bei į galą, taip pat pasistenkite kuo tolygiau ir ramiau kvėpuoti. Judėjimą ir kvėpavimą kartokite bent jau 10 kartų, dažniausiai stresas sėkmingai nuslūgsta.

Keli paprasti kvėpavimo praktikai suteiks Jums kur kas daugiau laisvės, padės atsipalaiduoti ir susinervinus greičiau pamiršti rūpesčius. Svarbiausia, kad juos daryti galima namuose, darbe ir viešuose tualetuose. Smulkmenos, tačiau tai kur kas geresnis nusiraminimo būdas nei cigaretė.